sunnuntai 1. tammikuuta 2012

Teetkö uudenvuodenlupauksia? Minä en koskaan ole tehnyt.

Uusi uudenvuodenajatus lupausten sijaan. Ajatuksen antoi Sinikka J.  Facebookissa. Laita ylös kolme positiivista asiaa päivässä. Niin jokainen uusi päivä muotoutuu positiiviseen suuntaan. Aloitankin: 1) Sakuliini tulee kohta lomalle 2) maa on valkoinen 3) ihana olla mummo ja dado.

Siihen tuli monta positiivista tykkäystä.

Jo nyt tuntuu hyvältä. Minua muuan harmittava asia on nyt solahtanut takavasemmalle, ja saa nähdä pysyykö siellä. Tämä ajatus saa minut tyrkkäämään sen asian sinne, vaikka sieltä yrittää kurkistella vielä.

Toivottavasti ystäväni eivät pahastu jos lainaan heidän ajatuksiaan tähän.

 Liisa E. kirjoitti Facebookissa näin: Olen oppinut tuon asian jo monta vuotta sitten eräältä ihanalta erikoiselta ihmiseltä. En ole sitä noudattanut ja se harmittaa..mutta nyt Seija yhdessä joka päivä tästä eteenpäin..saa nuhdella jos toinen ei ole sitä tehnyt..!! 1)lopetin aamulla työt ja vietettiin kiva hetki duunikavereiden kanssa 2) sain suukottaa Sampoa 3) naurettiin Sissin kanssa tyhmiä juttujamme...

Raija H. kirjoitti:
Mulla ei oo kalenteria ja viime vuoden kalenterissa on niin pienet tilat tän vuoden iloille. Mutta pistänpä tähän muistiin tämän päivän ilot: - meillä on ollut sähköä melkein koko päivän; - kävelin kepillä n. 20 m (selkä kyllä huusi hoosiannaa sen jälkeen); - kahden täkin alla lämpöiset päikkärit olivat nam :)

Onhan minulla joka päivälle maailman ihanin ajatus, Zoe pikkukarhunen.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti